تاثير لباس در سلامت
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 236685
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 140
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 153
بازدید سال : 2282
بازدید کلی : 236685
تاثير لباس در سلامت

سعي کنيد لباس زير حتماً کتان باشد . از پشم مصنوعي (پشم شيشه ) درلحاف و دشک استفاده نکنيد و در صورت امکان ازپشم شتراستفاده شود که هم براي تابستان و هم زمستان خوب است. از پنبه هم مي توان استفاده کرد. کساني که بدن آنها سوختگي ، زخم ، و ناراحتي پوستي دارد لباس قرمز بپوشند زيرا جريان خون سريع شده و زخم ها زودتر التيام پيدا مي کند . بچه هايي که سرخچه و مخملک گرفته اند لباس قرمز بپوشند . در قديم هم بچه هايي که ختنه مي کردند دامن قرمز به پا مي کردند .
     کساني که ناراحتي عصبي دارند و زود عصباني مي شوند محيط را برايشان آبي کنيد . تن بچه ها هم  لباس آبي بپوشيد تا چشم زخم نخورند . چشم انسان داراي سه نوع موج قرمزبا فرکانس 570 – سبز 535 – آبي 445 است . بچه اي که چشم مي خورد بايد رنگ آبي که فرکانس پايين دارد بپوشد و اگر قرمز که فرکانس بالايي دارد بپوشد حتما چشم مي خورد .
     لباس زير سفيد و نخي باشد . لباس پنبه اي و نخي ضد حساسيت است و لباس سفيد چرک بودن را زود مشخص مي کند و يک نشاط خاص هم به انسان مي دهد . سعي کنيد از لباس پلاستيکي استفاده نکنيد چون موجب آلرژي      مي شود . از رنگ هاي شاد مثل سفيد ، نارنجي ، سبز کم رنگ و آبي آسماني استفاده شود



تعداد بازدید از این مطلب: 252
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود